“
Ik heb vaker voertuigen gekocht zonder onderhoud pakket en werd de wagen schoon en netjes opgeleverd, In dit geval wilde ik het zelfde doen.
Er zat al wat schade op het voertuig zoals in de advertentie stond maar, bij levering was er een sterretje in het voorraam, die zat er eerst niet.
Ook was de auto viezer en sommige deuren konden moeilijk open omdat, ze plakte.
„