• Totaal aantal beoordelingen 525 Geef uw mening
  • Totaal score 8,5
  • Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 87% afgelopen 12 maanden

Cees uit Diepenheim/Leusden

01-12-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Ook al waren we geen klant, tijdens ons vakantieverblijf werden we uitermate snel en adequaat geholpen door de Firma Neplenbroek. Klantvriendelijkheid ten top!

Eric uit Middelburg

28-11-2025
  • Gemiddeld 1
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Slechte ervaring . Komt afspraken niet na. Niet eerlijk en belt/mailt niet terug

Hans uit Diepenheim

28-11-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Doelmatig

Richard uit Hengelo

20-11-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Afgelopen oktober een auto gekocht. Nadien kleine reparatie nodig, keurig en naar tevredenheid opgelost!

Henk bekkenkamp uit Diepenheim

18-11-2025
  • Gemiddeld 8
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Goed geen geen nare dingen of wat dan ook beleeft

Hennie uit Diepenheim

14-11-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Denken met je mee en geven oplossingen heel erg bedankt

Petra uit Scholing

01-11-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Vriendelijke ontvangst waarna er een proefrit gemaakt kon worden. Hierna prettig gesprek gehad waarbij we een eerlijke inruilprijs kregen voor onze auto. Al met al een positieve ervaring!

Jan uit Hof van twente

31-10-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Myn volgende auto koop ik hier ook

Abdelhak Elboukili uit Zaltbommel

28-10-2025
  • Gemiddeld 9
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Vriendelijke en duidelijk . Komt zijn afspraken na

Hennie uit Diepenheim

14-10-2025
  • Gemiddeld 8
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Me auto was kapot en kon hem de volgende dag al brengen netjes en vriendelijk geholpen.

Milko uit Geldermalsen

29-09-2025
  • Gemiddeld 8
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Auto ingeruild, proefrit gemaakt met nieuwe auto. Onderweg kregen we pech, testen van alle snufjes waarbij de accu leeg liep. Gelukkig kwamen ze ons snel redden en zijn we de koop overeen gekomen.

Gerrit-jan uit Enschede

27-09-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Prima service

Danyar uit De Bilt

26-09-2025
  • Gemiddeld 1
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Ik heb vaker voertuigen gekocht zonder onderhoud pakket en werd de wagen schoon en netjes opgeleverd, In dit geval wilde ik het zelfde doen. Er zat al wat schade op het voertuig zoals in de advertentie stond maar, bij levering was er een sterretje in het voorraam, die zat er eerst niet. Ook was de auto viezer en sommige deuren konden moeilijk open omdat, ze plakte.

Jeroen uit Hofhuis

17-09-2025
  • Gemiddeld 9
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Snelle betrouwbare service Goede prijs en kwaliteit Klantgericht En alles in overleg

Corien uit Laren gld

15-09-2025
  • Gemiddeld 9
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Zeer netjes geholpen

Gerrit uit Diepenheim

11-09-2025
  • Gemiddeld 8
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Zowel het vervangen van lampen als het uitvoeren van de APK zijn vakkundig en snel uitgevoerd

Mico uit Utrecht

03-09-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Fijne verkoper Erwin, goede uitleg, hij is rustig en geen gepush. Hele fijne ervaring met dit bedrijf!!! Tot de volgende keer. Gr Mico

Erik uit Diepenheim

01-09-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Een hele goede en snelle service

C uit Delden

22-08-2025
  • Gemiddeld 8
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Vriendelijk geholpen, alles keurig geregeld auto mooi gepoetst dikke prima.

Jelle uit Diepenheim

21-08-2025
  • Gemiddeld 9
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Ik heb mijn auto in beheer bij mijn oom. Daar stond komende maand een grote beurt op de planning. Kreeg ik net in zijn vakantie olieproblemen. Neplenbroek heeft zoals gevraagd alleen het oliefilter vervangen en ik kon zelfs zelf olie kopen om kosten te besparen. Ik bracht de auto om 17:15 ‘s avonds en de volgende dag om 8:45 kreeg ik telefoon dat de auto klaar was. En ik kwam er ook achter dat er een paar foutmeldingen in het dashboard gratis waren verwijderd. Top!

Jan uit Hof van twente

01-08-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Alles prima verlopen

Ger uit Eibergen

18-07-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Vorig jaar een LandRover uit 2006 bij Neplenbroek gekocht. Goed afgeleverd, probleemloos jaartje gereden. De LandRover heeft nog maar weinig km (130.000 toen ik ‘m kocht), maar is toch een dame op leeftijd. Nu APK en grote beurt. Echt wel nodig na 12.000 km. Een aantal zaken moest worden vervangen, niets bijzonders eigenlijk. Gewoon slijtage en onderhoud. Maar het prijskaartje komt dan toch op 1000 euro uit. 5 liter olie kost alleen al 100 euro. Autorijden is duur. De beurt is verder prima uitgevoerd, dat is helemaal ok. En zoals Sarino het zei: voor 1000 euro koop je geen nieuwe auto.

Hiddo uit Zutphen

02-07-2025
  • Gemiddeld 5
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Prijs voor de aanschaf en inruil auto was goed. Maar bij aflevering blijkt dat de auto niet goed is nagekeken en afgesproken zaken niet zijn gedaan (o.a. vlekken wegboenen, extra nummerplaten, nieuw batterijtje in de sleutels). Wachten inmiddels bijna 3 maanden op herstel van een aantal kleine zaken. Kost veel ergernis en tijd. Klein beetje meer zorg en aandacht aan de voorkant kan dit voorkomen en dan zou het verder een betere beoordeling hebben gekregen.

Henny uit Denekamp

01-07-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Vandaag hebben we onze Renault Captur opgehaald, zoals ook bij de bezichtiging werden we vriendelijk ontvangen, de afgesproken punten zijn netjes opgelost. Al met al zijn wij zeer tevreden over de afhandeling van verkoop.